نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گمانه زنی ورود ستاره‌ های منچسترسیتی، شالكه و پی. اس. جی به یووه

گمانه زنی ورود ستاره‌ های منچسترسیتی، شالكه و پی. اس. جی به یووه

دو هافبك و یك مدافع از سه تیم اروپایی جدیدترین اسامی هستند كه در چند روز اخیر نام آنها در رسانه‌های ورزشی به عنوان گزینه‌هایی كه مسئولان بیانكونری به دنبال بررسی شرایط انتقال آنها به یووه هستند، شنیده می‌شود.

 

 

الیاكیم مانگالا مدافع مركزی و 26 ساله والنسیا كه تحت مالكیت منچسترسیتی انگلستان است یكی از بازیكنانی است كه روزنامه بریتانیایی «میرر» در شماره روز گذشته خود به عنوان یكی از گزینه‌های مدنظر یوونتوس در تابستان 2017 معرفی كرده است.

 

به گفته این روزنامه با توجه به اتمام قرارداد قرضی یكساله مانگالا و عدم علاقه پپ گواردیولا به این بازیكن فرانسوی باعث شده تا تیم‌های دیگر به دنبال مذاكره با او باشند كه یوونتوس یكی از این باشگاه‌هاست.

 

 

از سوی دیگر روزنامه بیلد آلمان نیز با تكذیب شایعه مذاكره مسئولان بایرن مونیخ با لئون گُرتسكا هافبك 22 ساله باشگاه شالكه؛ از یووه و میلان به عنوان علاقه‌مندان این بازیكن در نقل و انتقالات تابستانی نام برده است.

 

بازیكن بازیساز تیم ملی آلمان كه سبك بازی او شباهت فراوانی به پل اسكولز ستاره سابق سالهای گذشته منچستریونایتد نیز دارد در گفتگو با بیلد بدون اشاره به هیچ تیمی از تصمیم‌گیری خود برای انتخاب تیم فصل بعدی‌اش طی روزهای آتی خبر داده است.

 

 

روزنامه اكیپ فرانسه هم در خبری با اشاره به علاقه یوونتوس در به خدمت گرفتن آدرین رابیو هافبك 22 ساله و فرانسوی پاریسن‌ژرمن در دو سال گذشته از تكرار سناریوی مذاكره غیرمستقیم مسئولان یووه با این ستاره فرانسوی خبر داده‌ است.

 

این روزنامه با اشاره به نیاز یووه در پست هافبك و جستجوی این باشگاه در پیدا كردن گزینه‌ای مناسب، رابیو را یكی از بازیكنانی دانست كه می‌تواند با یوونتوس به توافق دست یابد. آدرین رابیو كه پس از مصدومیت همسترینگ پايش در جریان بازی تیم ملی فرانسه و ساحل‌عاج در ماه نوامبر سال گذشته رفته‌رفته به شرایط عادی بازگشته علی‌رغم میل سرمربی پاریسی‌ها، نسبت به تغییر باشگاهش بی‌علاقه نیست.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: